Beste leden,
Ik ben in het bezit van een Linhai Blackforest 260 en deze start jammer genoeg niet meer.
Ben er enige maanden geleden mee wezen rijden en ben toen stilgevallen. Hij wilde niet meer starten en heb me toen laten opslepen. Nu kwam ik er thuis achter dat hij olie heeft gelekt en dit bleek al thuis te zijn gebeurd. Nu staat hij dus in de garage stil te staan wat ik zeer jammer vind. Is er een monteur/hobbyist die mij kan helpen? Ik kan zelf helaas niet sleutelen....
Ben woonachtig in Engelen bij Den Bosch.
Hoor graag iets van jullie aub.
Groetjes,
Rick.
Linhai quad start niet meer
Linhai quad start niet meer
Laatst gewijzigd door Rick073 op do 16 feb, 2012 08:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Linhai quad start niet meer
ergens aan de kanten van breda zit een motordealer die die dingen hersteld of waar je stukken kunt krijgen>heeft hij nog compressie of maakt hij rare geluiden als je hem wilt starten?
Rick073 schreef:Beste leden,
Ik ben in het bezit van een Linhai Blackforest 260 en deze start jammer genoeg niet meer.
Ben er enige maanden geleden mee wezen rijden en ben toen stilgevallen. Hij wilde niet meer starten en heb me toen laten opslepen. Nu kwam ik er thuis achter dat hij olie heeft gelekt en dit bleek al thuis te zijn gebeurd. Nu staat hij dus in de garage stil te staan wat ik zeer jammer vind. Is er een monteur/hobbyist die mij kan helpen? Ik kan zelf helaas niet sleutelen....
Ben woonachtig in Engelen bij Den Bosch.
Hoor graag iets van jullie aub.
Groetjes,
Rick.
-
- Quadrider
Je topic kopieren heeft geen enkel nut, daar krijg je echt niet meer antwoorden door.
Alles wat met 4x4 quads/auto's te maken heeft. Vooral Yamaha. Ruime ervaring in 4x4 rallyauto's, auto/quad banden